hemmafruns

Alla inlägg under september 2012

Av ida damsjö - 15 september 2012 16:45

Sovmorgon, frukost på sängen och så en slapp förmiddag i soffan, ja så slapp att mina älsklingar

Av ida damsjö - 9 september 2012 18:55

Idag fick jag sovmorgon, en riktigt lång och härlig sådan. Tobias cycklade iväg med Freja till farmor och farfar på och kom inte hem förens lunch, skönt att sova och skönt att vakna och dricka kaffe och städa upp i köket i lungan och ro.

Sedan har vi bara varit hemma och myst, bakade en hallonpannacotta paj tillsammans som blev underbar, delar med mig av det receptet lite senare.

I morgon är en jobbig och stressig dag, först läkarbesök med Freja och sedan besök på min nya skola och träffa lärare och så

Nu doftar det kokkaffe så ska sätta mig och njuta av en kopp medans jag skriver ner alla frågor vi har kring operationen så vi inte glömmer någon i morgon.

Av ida damsjö - 8 september 2012 20:19

Jag är ledsen för att det inte blir så många inlägg just nu, den ena förkylningen avlöser den andra med allt som hör till och livet känns ganska jobbigt. På måndag har vi läkarbesök, vanliga undersökningar och så samtal kring operation, samma dag ska jag även träffa min nya lärare och komma igång med lite studier. Ja det är mycket som händer just nu både härliga,roliga, skrämmande och jobbiga saker!

Bilden är från Frejas första cykeltur, till öf gick den turen!

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards