hemmafruns

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av ida damsjö - 26 oktober 2012 13:18

Jag är ju inte redig i bollen ibland haha. Vaknade upp till snön som lagt sig på marken, mysstämningen spred sig i kroppen och jag blev glad över att jag har sådan ordning på undanlagda vinterkläder, för då var det ju bara att plocka fram, klä på sig och gå ner till cycklen för en frisk cykeltur till öf. Ja men hallå! Snorhalt ute ju, det blir ju lixom det när första snön kommer speciellt när hela dagen igår regnade bort. Stod i valet och kvalet om jag skulle leda cycklen eller gå upp och sjala in Freja och gå, valde första alternativet och drt gick bra, på hemvägen hade det smält bort så bra att vi kunde cyckla.

Och så har Freja lärt sig nya ord "brr, kallt!"

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards