hemmafruns

Alla inlägg den 1 november 2012

Av ida damsjö - 1 november 2012 14:28

Igår blev det ett första möte med trolldeg för Freja, både lite läskigt men väldigt kul. Var lite rädd för att hon skulle vara förlitet och bara stoppa allt i munnen men vet inte varför jag trodde det, hade nog kunnat lera tidigare med för det fanns ingen tendens till att hon ville smaka

Av ida damsjö - 1 november 2012 09:07

När jag känner att gränsen är nådd, nu årkar jag inte mer, nu lägger jag mig och drar täcket över huvudet och rör mig inte därifrån förens allt är bra. Jag vet inte riktigt vad som händer då, jag antar att jag tänker så mycket på det att jag vänder de som är/känns dåligt till något positivt och känner mig istället väldigt lyckligt lottad. Känns mycket märkligt och låter säkert lika märkligt och jag har ingen aning om detta beteende är bra eller ett tecken på att man mår riktigt dåligt och "hittar" på en lycka så att säga.

Jaja, i dag är en sådan dag, den började med att jag grät ut i Tobias knä och bad han stanna hemma från jobbet. Nu sitter jag istället här och känner att jag är väldigt lyckligt lottad och glad över allt som händer i livet!

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards