hemmafruns

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av ida damsjö - 11 januari 2013 13:55

Öppna förskolan idag, JAA! Skrwk Freja i morse och dansade runt. Blev att promenera i snövädret men både jag och Freja älskar snön, det är ju så mysigt och luften blir så frisk och skön.

Men efter att ha promenerat med barnvagn på oskottade vägar i motvind åt båda hållen är jag helt färdig, magen värker och samandragningarna avlöser varandra. Just nu ligger jag nerbäddad i sängen bredvid en sovande busunge och här kommer jag stanna tills Freja vaknar eller det börjar bli dax för matlagning

Pratade om det här med sammandragningar så tidigt, är en så lustig känsla, med Freja fick jag första i vecka 15 och då kunde man ju se och känna att magen blev hård. Nu ligger livmodern skyddad i bäckenet fortfarande och det enda man känner är den där krampen, när hela livmodern drar ihop sig för att sedan sakta men säkert släppa

Idag går jag in i vecka 11

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards