hemmafruns

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av ida damsjö - 10 augusti 2012 22:44

natt, eller rättare sagt gårkvällen vaknade Freja nästan precis samtidigt som jag gick och la mig, sedan låg hon halvnaken och sparkade och bökade och mumlade lite på nya ord hon lärt sig de senaste dagarna och oj vilket stort ordförråd min lilla tjej har fått. Så ingen sömn på hela natten för oss, sist jag kollade på klockan var den straxt över fem och någon gång efter det somnade vi väll, tur det var Tobias som skulle gå upp med henne på morgonen och vilken lyx att få sova till halv 12 på förmiddagen. Då låg Freja bredvid mig i sängen och sov middag så jag fick nästan två timmar på mig att äta frukost och göra mig i ordning, kändes riktigt lyxigt att få göra det i lugn och ro för en gångs skull.

När Freja vaknade gick vi hem till min kussin och busade med hennes barn och min syster med hennes, och oj vad lugn Freja är när man jämför med andra barn, alla är ju i nästan samma ålder. Mellan Freja och hennes yngsta kussin skiljer det bara två månader. Freja blir helt förskräckt när de andra busar som mest

Efter allt bus tog vi en promenad hem till min mamma och åt grillad kyckling, majskolvar och ungsrostad potatis, Freja älskade maten och satt och gnagde på en hel majskolv.

Efter denna dagen sover hon gott i vår säng, hoppas Freja kan sova hela natten så vi vaknar extra utvilade och pigga i morgon, skulle vara trevligt att komma in till stan och stadsfesten någonting i år med.

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards