hemmafruns

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida damsjö - 1 augusti 2012 21:01

I måndags ringde jag barnmotagningen första gången, sköterskan jag pratade med och jag enades om att det inte rör sig om något akut så hon måste in på direkten utan bättre att vänta på att hennes läkare som jobbade dagen därpå gjorde en bedömning och sedan kontaktade oss, inget telefonsamtal fick vi under dagen så ringde upp dem i morse och de har ju sådan där telefonsvarare där man knappar in telefonnummer så ringer de upp. Tjugo över tre börjar jag begripa att de blivit något fel och ringer upp, sköterskan jag pratade med skulle se om hon fick tag i läkaren och sedan ringa upp. Så i morgon kl 9 ska vi vara på akuten och träffa jourhavande läkare, skönt! Återkommer i morgon efter besöket

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards