hemmafruns

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av ida damsjö - 12 februari 2013 12:25

Somnade med fruktansvärda magsmärtor, onda sammandragningar och sköterskan från akutens ord i huvudet" tyvärr kan vi inte göra något för dig en, du får vara stark och hålla ut i fem veckor så kan vi börja hjälpa dig då om det är likadant då".
Sovit oroligt i natt och vaknade upp av samma, min älskade sambo stannade hemma från jobbet för att ta hand om Freja och mig. Och oj vad de måste haft skoj idag, bakat himmelskt goda semlor som de kom och bjöd mig på. Freja älskar att stå i köket och baka och fixa. Nu sover lilla prinsessan gott och ska lägga mig ner jag med.

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards