hemmafruns

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av ida damsjö - 19 februari 2013 21:19

Piggade och glad, magen har fortsatt att göra lika lite ont som igår och har klarat hela dagen utan Sd, dock haft några nu på kvällen medans jag nattade Freja.

Jag tog med mig F till mormor och morfar på eftermiddagen, de hade inte hunnit komma hem när vi kom dit så till Frejas stora förtjusning tog vi en liten kisspromenad med hunden Saga i vinter vädret. Vänner på fb kallar det snöstorm men är inte riktigt beredd att hålla med dem om att de är så pass, blåser och snöar lite och trots det är ynka -1 känns det som minst -20. Sedan kom resten hem och vi satte oss att fika på nygräddade IKEA bullar kaffe och saft. Men någonstans i förberedelserna och dukningen brast det för F hon lev ledsen över något och sedan bestämde hon sig för att hon minsann inte skulle ha varken bulle eller saft. Undrar om jag har en tjej som börjar bli sjuk, för detta är verkligen inte likt henne även i denna "trots period" det brukar bli bra bara hon får lugna ner sig men icke varje gång vi frågade om bullen eller saften bröt hon ihop igen. Somnade på två röda sekunder när vi kom hem och nu ligger hon bredvid mig i soffan och drömmer sött.

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards