hemmafruns

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av ida damsjö - 21 februari 2013 11:32

Somnar mellan sammandragningarna igårkväll, vaknar upp och känns inte som jag sovit en blund fast jag sovit om en oroligt hela natten. Freja vaknade inte heller upp på sin bästa sida och mitt försök med att rädda dagen gick i tusen bitar, tänkte mig ett besök på öf men mitt i påklädningen fick hon ett utbrott och slängde sig på golvet och grät och skrek hysteriskt. Efter lite ( läs en timmes) tröstande somnade hon i min famn, är inte likt henne att somna så tidigt, brukar inte vara trött förens någon gång efter lunch sår nog något som lurar i kroppen på henne. 

Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe sedan ska jag krypa tätt intill Freja och somna till ljudet av hennes djupa andetag.

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards