hemmafruns

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av ida damsjö - 9 mars 2013 09:06

Somnade med hemska sammandragningar, dem gör ont, inte fruktansvärt ont men ändå så man reagerar och har svårt att somna. Och efter lite frukost och bestyr i köket kom dem som ett brev på posten igen. Lär bli en lugn dag, jag och Freja ska försöka komma iväg hem till mina föräldrar och kolla lite Melodifestivalen och mysa så mannen slipper "skiten" som vi brukar kalla programmet för, men efter vad jag hört på radion så fanns det en och annan låt jag gillade och föräldrarna är alltid trevligt att träffa

Hoppas ni får en solig och härlig lördag!

Av ida damsjö - 9 mars 2013 09:05

Somnade med hemska sammandragningar, dem gör ont, inte fruktansvärt ont men ändå så man reagerar och har svårt att somna. Och efter lite frukost och bestyr i köket kom dem som ett brev på posten igen. Lär bli en lugn dag, jag och Freja ska försöka komma iväg hem till mina föräldrar och kolla lite Melodifestivalen och mysa så mannen slipper "skiten" som vi brukar kalla programmet för, men efter vad jag hört på radion så fanns det en och annan låt jag gillade och föräldrarna är alltid trevligt att träffa

Hoppas ni får en solig och härlig lördag!

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards