hemmafruns

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av ida damsjö - 26 mars 2013 21:41

http://www.sahlgrenska.gu.se/aktuellt/nyheter/Nyheter+Detalj/kaffe-eller-te-under-graviditeten-paverkar-barnets-tillvaxt.cid1152154

Fick en kommentar från Anna som rekommenderade mig att sluta med min kopp kaffe eftersom jag är rädd att föda förtidigt.

Studien du tänker på är antagligen den som kom upp för lite sedan som handlade om låg födelsevikt vid koffein konsumtion. I studien står även att ett samband mellan förtidsbörd och koffein konsumtion inte finns.

Av ida damsjö - 26 mars 2013 06:52

Var uppe och rörde mig lite igår under dagen, med betoning på lite 5 minuter här och där och då kändes allt så bra, hoppet kom smygandes tillbaka. Men sedan kom eftermiddagen med sitt hån och käftsmäll. Onda Sd löste av varandra. Höll i sig hela kvällen och natten och har lyckas sova sammanlagt typ en timme och då drömt att jag föder barn, vaknar och känner kraften i samandragningen.

En kopp kaffe och morgonmys så får vi se vart dagen slutar

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards