hemmafruns

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av ida damsjö - 5 juli 2012 19:52

Har inte suttit vid datorn några längre stunder den senaste veckan, bara kollat facebook lite snabbt då och då. Det är ju sommar och semester, hela familjen är samlad och vi vill göra rolig saker ihop:)


Vi har hunnit leka och laga god mat hemma hos min syster, sushi blev det, riktigt kul och enkelt och gjorde alla delaktiga i matlagningen. Massor av utelek och några rundor in till staden, ibland bara för att strosa runt och njuta av livet. Några öppna förskolan besök för man måste ju passa på nu medans de fortfarande har sommaröppet:) Vi har även varit på årets första besök på stranden. Freja älskade det, även fast hon tycker vatten är läskigt och tråkigt i vanliga fall, hemma i duschen i alla fall. igår satt hon på bryggan och plaskade med fötterna, jag stog nedanför och försökte locka ned henne till min famn men inte, det var mycket roligare på torra land i pappas trygga famn;)


på kvällarna har jag bakat och fixat och donat i köket, det blir mycket baka när man bestämt sig för att inte äta köpebröd;)



Nu ska jag njuta av något jag inte njutit av på evigheternas evigheter, ett glas vin och så premiären av sommar med ernst. Är det sommar så är det:)





Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards