hemmafruns

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av ida damsjö - 21 juli 2012 21:08

Lördagsmyset fortsatte och höll i sig hela dagen, Freja dansade runt i vardagsrummet till härlig musik och jag drog och pysslade i köket på förmiddagen, lagom till lunch åkte vi hem till mina föräldrar, den härliga och mysiga stämningen höll i sig. Vi blev bjudna på lunch och bullar till efterrätt och lagom till kaffet och bullarna kom min Goa syster Sandra och hennes Henrik. Jag fick med mig snickeri spackel hem och passade på att spackla våra kökslådor så alla fula hål någon borrat för handtagen gjort, antingen har de borrat fel på alla eller så har de bytt handtag någon gång utan att bry sig om extrahålen haha. Nu ska det bara på färg på alla lådor sedan är faktiskt hela köket klart, gjort om det från golv till tak helt själva med pappa som extrahand ibland och jag är riktigt nöjd, nöjd över mig själv och de andra som varit så duktiga och nöjd över slutresultatet

Nu tror jag min bulldeg jäst klart så ska gå och ta hand om den, ska bli ett gäng vaniljbullar, sådana där goda med vaniljkräm i

Av ida damsjö - 21 juli 2012 08:20

Vi brukar lyxa till det litetill lördags frukosten, lite melon, rostat bröd, ägg och så Frejas favorit havregrynsgröt med blåbär och mjölk. Och så sitter vi länge runt bordet och myser och äter. Man kan ju inte annat en att älska denna dag!

Magen och fogarna känns dock inte bättre och inte heller har jag hört hur det går för min kussin, vi får heja på lite mer så det händer något tror jag bestämt!

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards