hemmafruns

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av ida damsjö - 18 juli 2012 07:14

Vid 4 vaknar Freja och försöker smyga sig upp ur sängen för att hitta på bus medans mamma och pappa sov vidare. Så blev det inte för jag vaknade av allt fnitter och efter en snabb koll på klockan bestämmer jag mig för att försöka få henne att somna om. Så fort jag lägger ner henne på kudden igen utbrister hon "nej nej neej nej nej" i vild protest och viftar med armarna och tar sig iväg igen. Tobias vaknar han med och vi gick upp och åt frukost alla tre. Det tog en timme sedan somnade Freja igen, önskar jag hade lika lätt för att somna om men jag får väll städa köket eller måla de sista köksluckorna eller något annat kul innan vi tar oss ut i skogen för svampplockning

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards