hemmafruns

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av ida damsjö - 20 juli 2012 23:14

Hela dagen har min fina kussin varit på förlossningen, eller ja hon valde att gå runt inne i stan istället för de tråkiga sjukhuskoridorerna och sedan tillbaka igen. Jag har fortfarande inte hört något men det är inte långt kvar nu tills jag får min andra syssling och Freja sin andra pysling. Oj vad det låter som en avlägsen släkting, men inte i vår släkt jag och min kussin bor nästan grannar och har barn i nästan samma ålder och det är ofta vi träffas och leker.
Heja heja älskade kussin! Hoppas allt går som det ska

Av ida damsjö - 20 juli 2012 19:14

Fick i gårkväll hastigt och lustigt foglossning eller jag är rätt säker på att det är det men inte 100. Smärtan i bäckenet och benen håller fortfarande i sig tillsammans med magvärk från helvettet. Sökte runt lite och foglossning kan vara en biverkning från hormonspiralen, varför jag har ont i magen det vet i katten men jag upplever att de bara varit knas med spiralen sedan den sattes in i augusti förra året så på måndag åker jag in och kollar upp den ännu en gång för så här kan vi inte ha det

Hade velat dra täcket över huvudet och sovit bort hela dagen men körde istället på plan b, upp innan tuppen och hålla igång så mycket att jag glömmer bort smärtan. Gick så där men han med en hel del som att storstäda hela lägenheten, handla, laga trerätters middag. Umgås med våra gäster och sist men inte minst så har jag haft besök av en nybildade familj som ville ha sjalhjälp och även låna en tricot sjal till sin lilla prins som förresten har ett namn, Arvid. Är otroligt glad över att kunna hjälpa till!

Nu ligger jag här i vår säng, Freja har somnat och jag passar på att blogga lite innan jag går upp och håller igång och försöker glömma smärtan igen

Presentation


ung sjalande mamma med starka åsikter. bloggar om livet som mamma till busfröet Freja som tyckte det var en jätte bra idé att komma till världen 6 veckor förtidigt. nu kämpar vi mot hennes hjärtfel som antagligen når sitt slut efter sommaren då en operati

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards